Svar på kommentar

          Elin om Skolan har vart ganska Nice. :D egentligen...:
Hur gammal är din syrra och vad heter hon? ps.älskar din blogg!=)

Jag: Hon heter Johanna och fyller 10 om en månad:D



  Okäänd:) om Tjena:
då äre bara du o rustam sen då :DD

Jag: Men tja Pontus! mm absolut. elr inte, du det kommer aldrig bli så...
 så snälla kan du och alla andra inte sluta nu!!:D♥



 Jag idag har jag först vart i skolan da!! och vi hade det jäkligt soft :P

Sen så gick jag sara, sarah och Emelie hem till mig och åt melisss, sen titta datan och gjorde en hemlig sak,
mohaha.

Ja sen åt jag tacos fast kunde typ inte äta så mkt har så jävla ont i magen av våran meliss, omg alltså snälla jag måste kräkas..!!

Jaaa imorgon är det fredag! vi ska ju klättra med klassen, ja fast nt jag då för jag har ju min jävla ben!!
sen kanske jag åker till vallen om några är där elr hem till nån elr nåt?? vi får väll se?:)

ja det var väll allt typ nu!!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0