Tjena

Jag jag åkte till vallen me Veve sen mötte vi Fanny på bussen och Emelie vid centrum sen gick vi till vallen. och va där i 10 min typ sen gick vi till forellen och träffa Tobbe och Hanna.

Sen slutade id och vi gick till centrum!

sen sluta Tobbe så då var vi utanför deras skola lite sen gick vi till vallen, orkar nt rabbla upp alla :(

och satt inne i kanslit och prata. sen gick följde vi med Tobbe hem och hemta hans tjocktröja..!!
sen titta vi på killarnas träning.

Sen prata jag med min tränare lite och sen kom Veve, Tobbe och Danne och så var jag med dom.!

sista 20 minutrarna blrév jag värkligen ass trött. så då låg jag mott Dannes axel och halv sov, hahah nej jag var vaken.

Men det är mitt jävla ben som tar slut på alla krafter i min kropp!!

ja sen tog jag bussen hem och nu ligger jag i sängen med datan.

Min dag har vart suvären!! Hur har eran vart?

Och så vill jag gratta några:


Grattis Danne och Rikard nt p-12 längre haha♥♥



och den roligaste saknen var att Linnes och Tobbe blev tsm idag. allt gick som vi hade planerat!:)♥




Kommentarer
Postat av: Okäänd:)

då äre bara du o rustam sen då :DD

2011-10-06 @ 16:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0