Skolan har vart ganska Nice. :D egentligen...

img_3092 (MMS)

Skolan har vart ganska Nice. :D egentligen skulle ja va me Sarah, Emelie och leigh men sen blev det nt så..!!! Men till skolan igen: ja dom hade ju idrott idag och som vanligt får jag nt vara nt:( så jag satt och prata me catalan och vi hade faktiskt roligt. Han var ASS snäll, han gjorde min spanska läxa. Sjukt gulligt av honom;)<3 och så fick jag göra invigning på Fille, så jävla skönt att få slå honom. Den dryga kägeln hahaha nejdå!!;)  och imorgon är det orienteringsdag och jag och catalan får nt vara me:( så vi måste hjälpa till!! Men Jakob säger att han nt kommer komma:( men jag har schatat  (stavning) ihjäl honom nästan att han måste komma annars kommer jag nt ha det roligt;) sen så ska ja va me Fanny<33. Jaa nu tittar jag på tv me syrran det var länge sen jag var me henne!:))<333


Kommentarer
Postat av: Elin

Hur gammal är din syrra och vad heter hon? ps.älskar din blogg!=)

2011-10-05 @ 22:28:13
URL: http://.............

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0