Svar på kommentar♥

.... om 2011! har inget att blogga om så kör en sån här sak!♥:
Vilka killar gillar du mest att hänga med och har alltid roligt me?:D

JAG: hahah gud va det var intressant om mina killkompisar och vrf kan ni inte stå för era namn?
 aja men skit kul me kommentarer iaf!♥

Men ja till Fråga! som att man har jäkligt tråkigt så kan man ju rabbla upp alla typ!:D

Filip Ambric:
 En underbart snäll och rolig kille som jag älskar att hänga me! undra hur mitt liv skulle vart utan han? grym barndomskompis!♥


Mac Hertzman Ericsson:
Ingen bild just nu!            Men en grymt rolig och super snäll kille och undrar också hur mitt liv skulle sett ut om jag inte skulle växt upp me han!?♥



Tobbe Bror (Westerberg):
 En sjukt rolig och snäll kille som har ett stort hjärta! han älskar alla runt omkring sig! undra hur min lite av sommarn och hösten skulle sett ut utan dig? och jag är så glad att vi träffades den dan och sen att du va tsm me jempa så jag lärde känna dig den dan! kommer alldrig glömma dig underbara bror, bäzzttiizzzz och min hårgrejsimojs!♥ längtar bara till nästa sommar!♥



Jonathan Estrada:
 sjukt skön och rolig kille som man har jätte roligt me på midsommar och så jävla grym på fotboll och söt också!♥



Daniel Sjöberg (Danne):
 En jätte bra kille! han är sjukt snäll och rolig och brinner värkligen för fotboll! han och jag var jätte bra kompisar i sommras/höstas saknar värkligen det!♥



Rikard Sjöberg:
En så sjukt rolig och snäll kille som jag hatade ett litet tag men kommer aldrig glömma gtb resan på vägen hem me dig! det var då du berätta allt! att du bara hade drivit och att du älskade mig som kompis då! och det var då jag börja gilla dig igen! ååh för du är en så sjukt bra kille! och jag var så rädd varje gång jag såg dig och träffade dig det var som en marddröm för mig:(♥



Jocke våfflan (Barsen) stavning:
 En grymt rolig och snäll bror! som jag älskar att va me för man har värkligen kul me han och han skrattar alltid åt mina skämt typ hahahhah! och grymt kul att skämta me och ha kul me alltså!♥



Jacob Catalan:
En jätte rolig och snäll kille! som är jäkligt busig hahah:D men han är hur jävla hjälpsamm som helst och man kan berätta allt för han:) och jag litar på han, och han vill aldrig såra nån!♥



Fredrik Hellgren:
En så jävla snäll och gullig kille som har världens gulligaste skratt! Han är alltid glad och snäll! Han är världens underbaraste kille som jag älskar att hänga me! OMG kommer aldrig glömma dan då jag träffade dig och sen den dan vi blev riktigt bra kompisar! bilden här ovan är från den dan! Glömmer aldrig dig! du är värkligen en glädjespridare!♥ söta Fredrik♥



Pontus Svensson:
en sjukt rolig och snäll kille som älskar att skoja hahah! du är en grymt bra kille! som alltid är glad och jag litar på dig!♥


Alltså det finns några till men orkar inte mer och det här är väll dom bästa!:)<3

Tack för kommentaren<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0