2011! har inget att blogga om så kör en sån här sak!♥

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? ja
2. Höll du några av dina nyårslöften? nepp
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej
4. Dog någon som stod dig nära? Nej som tur var!
5. Vilka länder besökte du? Grekland:D
6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Inget som jag kommer på?
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? kommer inte ihåg datum:(
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Hearts in the air, Jag tror jag är kär, i just had sex, händer i luften, gubben i lådan, bögarnas fel ahhah har några till!
8. Vad var din största framgång 2011? målvakt tror jag!
9. Största misstaget? hahaha många¨
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? jjaa det kan man ju säga!!
11. Bästa köpet? köper typ inget själv!
12. Vad spenderade du mest pengar på? samma svar som frågan över!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? jaaa
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Lite mer weirda och roliga saker med kompisar!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ingen anning?...
18. Hur tillbringar du julen? Hemma med familjen
19. Blev du kär i år? nej
20. Favoritprogram på TV? Fångad och wallander!
 Bästa boken du läste i år? ingen anning alla böker är tråkiga!
22. Största musikaliska upptäckten? ???
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? kommer inte ihåg vad jag fick! va liksom 1år sen!:/
25. Något du önskade dig men inte fick? får typ allt jag önskar mig! så vet inte?
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? lätt och skön!
29. Vad fick dig att må bra? Helt klart mina vänner!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Haha?...
32. De bästa nya människorna du träffade? omg så många: Kan ju räkna upp några: Tobbe, Rikard, Danne, Fredrik, Becca) ja det kanske var dom sen kände ju många som jag blev mkt bättre kompis me under 2011!:D


 

SAMMANFATTNING AV ÅRET
Hur har året 2011 varit för dig? BÄSSSSTTTT!!!♥♥
Bättre än förra året? jaa absolut!♥
Har du träffat några nya vänner? jaa!
Någonting du aldrig kommer glömma från 2011? gbg m laget, skadevi, Grekland, Leigh o Sarah och mycket mer!
Har du flyttat under år 2011?
Har du hittat en ny låt som du älskar? japp
Isåfall vilken? Går inte att välja en

KÄRLEK
Hur har din kärlek varit 2011? bra f;r har bara brytt mig om v'nner!
Har du varit kär? Nej
Har du sagt jag älskar dig till någon? ja!
Har någon sagt jag älskar dig till dig? ja
Har du haft ett hemligt förhållande? nej

SORG&HÄMD
Har någon i din närhet tagit självmord? absolut inte.....
Har någon i din släkt avlidit? nej, tur det!
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? ja hahaha
Har du varit i slagsmål? nej!
PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? jaa, vem har inte?
Isåfall vad? de ni!
Har du skämt ut dig? haha alltid
Har du ljugit för en vän? aa
Har du varit ute en hel natt? nee
Har du blivit tagen av polisen? neej
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? jaa
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? yes
SKOLAN&FRITIDEN.
Har någon varit elak mot dig i skolan? jaa
Hatar du någon i din skola? hatar gör jag inte
Har du gjort något framsteg? inte såå
Har du haft alla rätt på ett prov? nee
VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? men ja fortfarande
Har du förlorat en vän? jaa typ! 
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? japp
Har du gått bakom ryggen på en vän? Neej det tror jag inte!
Har du ljugit för en bästavän? Skoj ljug jaaa!
Har du många killkompisar? jadå
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? minns inte?
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja de finns det alltid
31. Vem saknade du? Flera, (danne som kille mest) och (Emma som tjej mest) 

Kommentarer
Postat av: ....

Vilka killar gillar du mest att hänga med och har alltid roligt me?:D

2012-01-07 @ 23:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0