Svar på kommentar

... om omg titta ☺:

är du kär i Tobbe? eller är ni bra kompisar? eller nåt?



Jag: haha kul att du skriver namn också? men roligt att du frågar om du vill nåt ist för att sprida nåt ryckte som nt är sant!:D
men nu till frågan:  Nejj det är jag absolut nt vi är bra kompisar!
han är den ända killen som man allllllttttiiidddd har roligt me, och som bryr sig och man kan säga allt till, ååh hjälper alltid till och finns alltid♥♥♥. och det absolut nt många sånna killar i världen, och synd att det bara är en sån i min klass:)

Och jag tänker nt säga vem!!

hoppas du blev nöjd med svaret?:P
det är iaf en kille jag älskar att umgås me!!:D♥♥


orkar nt skära bilden, men iaf han brevid är dif målvakt, och grymaste!:D

älskar dej Tobbe Bror, (Westerberg igentligen men han vill nt bli kallad det)♥♥




hoppas du fick svar på frågan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0