omg titta ☺



ni måste bara titta, har jätte ont i magen så mkt jag skrattat:D
om ni nt orkar se från början se från 2.45 hahah :P


men iaf skolan var ganska tråk har haft så jävla ont idág, så jag orkade nt göra nåt efter skolan så pappa hemta mig och jag åkte hem och åt melis och har bara legat i sägen och soffan, ganska tråkig dag. men har nt kunnat göra nåt heler??:(

imorgon är det onsdag, vet ej vad det händer då, elr jo att jag ska träffa jempa, tobbe, danne får se om nån annan?:) och titta på våran träning....


och jag måste bytta spanska till nåt annat snart, jag orkar nt me det mer!!

får se om jag ska in till sjukhuset nån dag snart? skulle va jävligt skönt, fast ska jag erkänna en sak??: jag är lite rädd för sjukhus. :(  Fast jag älskar att va hos tandläkarn :D

hejdå♥



Kommentarer
Postat av: ...

är du kär i Tobbe? eller är ni bra kompisar? eller nåt?

2011-09-27 @ 19:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0