svar på kommentar

Hanna om HIHIHIHIHI ÄNTLIGEN!:
Hej jätte fin blogg, har nt läsat den på länge! men jag undrar vilka som är dina bästa tjej/killkompisar. till 110% ??<33



Jag: 
Hej Hanna! gud va roligt med en kommentar det var länge sen!
Men ja alltså jag har sjukt många underbara vänner som jag litar på till 100% men ja några litar jag på till 110% :)

Ja.... kan börja me tjejerna:

Fanny: tjejen som jag vet att jag litar mest på, på hela jävla jorden.♥
Och hon är absolut min bästa vän och kommer alltid va!


Leigh:  Ja en tjej som jag också litar på! och kommer alltid va den som finns där!♥


Sarah: Har aldrig träffat en sån sjukt snäll tjej, och hon är en som värkligen kan hålla hemlisar och en man kan lita på till 200%♥


Sara: En sjukt underbar tjej som jag alltid kommer att lita på!♥


Veve: OMG har kännt henne länge man aldrig riktigt haft sån jätte bra kontakt me, men nu i 7:an så är du den tjejen som man alltid litar på och som alltid ställer upp, en sjukt underbar tjej.♥


Jempa: En tjej jag kännt jätte länge och en man kan lita på och som alltid finns där och en jag värkligen älskar av hela mitt hjärta, du och jag föralltid hoppas jag!♥♥


Frida: kännt dig länge och vi har 10000 minnen tsm, kommer ihåg hur mkt jag hatade dig typ i 5 elr inte hela men liten bitt av den!!
men nu dom senaste månaderna har vi värkligen funnit varandra igen och du är en man kan prata om allt me och en jag litar på till 666366638940% En som jag aldrig trode jag kunde älska igen, men du fattar inte hur mkt jag älskar dig nu!♥


Ida: omg världens underbaraste och omtänktsammanste tjej som jag litar på till 34723550405143534702% haha. ja en man alllllltttttiiiiiddddd värkligen alltid har roligt me och som alltid finns där.♥

ja det är några finns några till men jag orkar nt rabbla upp några mer.



och killar alltså jag litar igentligen bara på två killar till 110& elr kanske 3

Ja men kan väll börja me:

Tobbe: Träffa dig första gången i början av sexan typ på ettjätte konstigt sätt! men jag visste redan vem dú var och har sett di flera gånger och pratat lite, men aldrig en jag trode var så här... som du är nu. Jamen sen träffades vi några dar efter på vallen me Jempa o Jocke, kommer ihåg va roligt vi hade, bara vi 4 saknar det lite faktiskt ´:(♥

sen gick du, ja och jocke till centrum och hängde sen när jag o jocke skulle åka hem, kommer aldrig glöma det hur du kramade mig...!!♥♥ och sa hej då och glöm aldrig mig typ!

och nu är du den killen jag känner bäst, den jag värkligen litar på och kan berätta allt för!! och som jag värkligen älskar  och som alltid finns där om man behöver prata och jag kommer alltid finnas där för dig!♥♥


Danne: underbaraste kille jag har träffat, när jag träffa dig första gången visste jag direkt att du var en underbar människa men aldrig att jag skulle bli så här bra kompis me dig!!♥
man kan värkligen lita på dig till 99999999999999% och alltid prata me dig och talar alltid sanningen, alvarligt jag älskar dig värkligen danne.




älskar er alla ni betyder mest för mig, skulle aldrig klarat av mitt liv utan er! det är ni som göra att jag kan vakna på morgona och vara glad det är ni som gör min dag!!♥♥♥

saknar er så fort jag nt är med er! era underbara människor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0