HIHIHIHIHI ÄNTLIGEN!

äntligen gar man fått ett bra resultat av sjukgymnasten, kommer inte få srpela och träna fotboll på ett tag till men kommer få va me lite lätt på gympan i skolan, äntligen hatar värkligen att sitta och titta på elr at gå promenad medans dom andra har nån rolig idrott!!

jaa så snacka om jag blev glad" men efter det åkte ja och mamma till icamaxi och handla lite o åt på donken, och tjocka oss lite! :D

och nu är jag hemma och har det tråk, va ska man göra hjälp??!!  men imorgon ska ja va me systrarna Leigh o Sarah ♥ ååh saknar er!

och på Torsdag blir det att va me Fanny, yhee älskar dig otroligt mkt gmn♥♥♥♥
och på fredag ja vad ska man göra då?? hoppas man hittar på nåt roligt! :P

ja så mitt höst lov har en så länge var bäst! och har tillbringat med dom bästa och det blir bara bättre o bättre!♥♥

ja och så ska man bara berätta för pappa idag då att min data sladd är sonder igen:( hmm tror inte han kommer bli arg men jag vet nt om jag kommer få en ny nu!!???:(

ja men det var allt nu, tjadå sötiisar♥


du och jag föralltid du metyder mest gmn♥
älskar dig till himlen och tillbaka 1000 gånger!!♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej jätte fin blogg, har nt läsat den på länge! men jag undrar vilka som är dina bästa tjej/killkompisar. till 110% ??<33

2011-11-01 @ 21:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0