svar på kommental

Anonym om Börjar svara på dom frågerna jag fått än:
hej, jag fattar nt riktigt det där med Jocke?
Har ni vart tsm?
och du skriver att att du ångrara att du lämna honom och så har du han som bästa killkompis!

Hej! nej vi har absolut nt vart tsm!
Ja jag vet att det är lite komplicerat men ska försöka berätta så bra jag kan.

Det var så här, Jocke förendrades helt på bara en vecka! han blev en människa som jag nt vill va kompis me.'

men sen typ 1 månad efter så börja han bli sitt vanliga ja igen. och då börja vi va lite igen, men jag kommer alltid ha så som ha va i månad i bakhuvudet :(

ja så han är min bästa killkompis igen, men så har jag många fler också igentligen  men ja det blev han, han är en kille som jag kännt länge och kan berätta allt för och har alltid roligt med :D



ja hoppas du fick ett litet bra svar på frågan och tack så mkt att du kommenterar jätte guligt att fråga om du undrar om nåt!!♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0