Börjar svara på dom frågerna jag fått än

ja rubriken berättar allt:

1.Vem är din bästa kompis?- Leigh<333

2.Bästa killkompis?-Jocke<3

3.Vem/vilka litar du mest på?-Leigh,sarah och Fanny

4.Vem/vilka saknar du mest?-oj saknar så jävla många: men Fanny, danne, rikard, Tobbe, marcus, jocke och alla från min gammla klass så jävla mkt, men ja det är några, men det är typ 10000 till<33

5.Vad ångrar du mest?-att jag lämna jocke :( fy fan ångrar det varje dag, men det börjar bli bättre

6.vilka saknar du med att hänga me?-alla<3 kan nt svara på den för det är så jäkla många

7.Vilken ålderklass spelar du i, i fotboll och vad heter ditt lag?- jag spelar i Tyresö ff -F98:)

8.Vilken plats ligger du i stcupen? Vi ligger först i st cupen i bästa serien

9.Vem är bästa spelaren? ingen anning, det är många men det beror på vilken plats man spelar, men moa, Linnea, offe och maja är dom som kan spela på alla platser och är bästa på det, men det finns många andra som också kan det<3 ja men hoppas du fick ett litet bra svar

10.Hej, vilket program redicerar du dina bilder? (dom är jätte fina)- I picnik (http://www.picnik.com/app) tack!<3

11.Gillar du någon?Ja jag gillar jätte många men nt på det sättet :(

12.hej du värkar va en ganska ordentlig tjej?haha tack men det är jag nt så mkt :)

13.Har du provat röka? aa det har jag och ångrar så jävla mkt, ni som nt har gör ALDRIG det!!!

14.har du druckit i smygg? aa det har jag fast bara cider en burk med några killkompis och hans kompisar, och det är ju som läsk så det var nt farligt. men nåt annat skulle jag aldrig dricka :D

15.Vad är det värsta bus du gjort? om du gjort nåt?När vi ägga ett fönster när tanten stog där innanför och såg!! haha men det var det roligaste också, men jag har faktiskt nt gjort nåt annat sånt bus :D

16.När är senast du har vart ute me kompisar? men mina kompisar halv 12 men Jocke och Tobbe, och med Filip och några andra till 2 haha :)

17.Bytyder dina killkompisar lika mkt som dina tjejkompisar?aa det gör dom absolut elr kanske 1% mindre, tjejkompisarna går alltid först<3

18.Vad andvänder du för smink? Bara mascara elr ibland ögonskugga

19.Favorit kläder? (.)(.)<--hmm :/, men mjukis byxor som man drar upp till knänen typ så jävla skönt :) och ett linne



Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, jag fattar nt riktigt det där med Jocke?

Har ni vart tsm?

och du skriver att att du ångrara att du lämna honom och så har du han som bästa killkompis!

2011-07-25 @ 19:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0