Min vecka!:D

Tittat på BB och pratat lite me mamma som nys kom hem♥ Så ligger och lyssnar på musik och chattar lite! :D

Men min vecka nu på en gång! Iveckan så blir det att ge allt på träningarna! ;) Nu orkar jag inte me skaddor längre! Fuck this shit...

Måndag: Skola, utväklings samtal :( Och sen träning!
Tisdag: Skola antingen sticker jag till mac och iza och e med dom! Elr är me en kompis!
Onsdag: Skola, träning typ direkt efter!
Torsdag: Skola träning
Fredag: Grönan me Leigh och Sarah♥

Jaa sen vet ni ju att det alltid blir annat också men inget annat bestämmt! :D Och helgerna tar jag som dom kommer!♥


Min coola grabb 06!♥
(Väldigt gammal bild bara)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0