Inget liv?

tio frågor om dig själv
ditt namn? - Elin Furugård
när fyller du år? - 10 januari
vad har du på dig just nu? - onepiece
vilken årstid är bäst? - sommar
vad tycker du mest om hos dig själv? - att jag kan va olika personer, kan va hur flummig och konstig som helst, kan va helt allvarlig jaa ni fattar?
vad är du bra på? - att vara bäst
vem älskar du mest på denna jord? - min familj, mina kompisar
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - bror på?!

5 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - ingen vet allt, men Fanny, sara o Mac vet mest!
vem är roligast av dina vänner? - de kan jag inte svara på, alla mina kompisar är roliga på deras sett!
vem är snyggast av dina vänner? - gud alla är skit snygga!
vem är den du helst har filmkväll med? Nån av mina närmaste!
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? -fanny, sara!

9 frågor om idag
vad har du gjort? - är på Saras land! Och vi har gjort massa!
har du varit glad idag? - aa
har du varit ledsen idag? - lite, en grej som hänt så aa!
har du gjort något bra idag? - jag gör alltid nåt bra
vad ska du göra nu? - titta på Adam och Eva haha
har du gjort något dåligt idag? - neej!
har du duschat idag? - nepp
är du trött nu? - nee inte så… lite slö kanske?

telefon/mobil
vem ringde du senast? - pappa
vem ringde dig senast? - iza
vem sms:a till dig senast? - iza
vem sms:a du till senast? - iza

övrigt
är du hungrig just nu? - nej
vad är klockan nu? - 16:03
vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - blogg.se

familj
hur länge sen var det du träffa din morsa? - 3dagar senn
hur länge sen var det du träffa din farsa? - 2dagar sen
har du syskon? - aa
har du något djur? - aa
lyssnar du på musik just nu? - nepp
i så fall, vilken låt för tillfället? - …

kärlek
har du kysst någon idag? - Nä
har du ett förhållande? - Nej
är du romantisk? - haha??
har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - nneejjj
är du svårflörtad? - rätt så
har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - aa
har du nån gång slagit någon? - haha ja
har du lekt med någons känslor? - nej de tror jag inte?
vill du vara singel eller ha ett förhållande? - vet inte.. både och!
har du varit tillsammans med två samtidigt? - när man va lite ja...
är du en bra pojk/flickvän? - vet inte?!
vem sov du senast bredvid? - sara
vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - …
hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - ingen aning
har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - nej skulle inte tro det!
kulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - nej
vad gillar du för stil på tjejen/killen - asså han ska ha bra stil inte liksom mjukis osv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0