bästa dan

Hej alla läsare♥¨

Ber om urskäkt för bloggningen idag men men...

Okej men min dag dåra skolan först den va kanske chill men så sjukt jävla tråkigt att jobba jag hatar det!!:(

Sen så gick ja me fanny, sara o jacob hem och sen så gick ja till bussen me jacob och åkte till fårdala träffa Mac sen stck vi hem till dom, Träffa Iza och va me dom! Vart en sjukt rolig kväll kom hem vid halv 10! asså haft så sjukt roligt och assp jag känner mig så lycklig!♥ Känslan går inte att beskriva att få kram och prata me dom!♥
Gryma människor....♥
Och fick hjälp med hela min matte läxa av Zeb o Mac! Så grymt skönt så behövde inte göra den hemme:D Älskar♥  Tack ni är bäst!!


Men nu ligger man och checkar in Big brother dåra! :D Morgon dagen berättar jag om senare elr imorrn!

PUSS OCH HEJ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0