JAG

Många kompisar har blivit jätte tjockade när dom har fått höra saker om mig som dom inte visste, nåt jag har gjort, nån dom inte tror jag är!
Jag är inte den personen som andra tror jag är!
Visa tror att jag är en lydig och lungn tjej som aldrig skulle göra nåt!
Och andra tror jag är en cool tjej, som älskar att va lite barnslig!

Men egentligen så finns det ingen person som vet exakt hur jag är! Och vad jag känner och gör?
Jag har gjort saker i mitt liv som jag ångrar! Men om jag skulle få chansen att spola tbx tiden och ändra allt så skulle jag aldrig i hela mitt liv göra det! JAG ÄR DEN JAG ÄR OCH DEN JAG KÄNNER ATT JAG VILL VARA!

Jag försöker alltid va mig själv och om jag inte är det med mina närmaste vänner och så.... så är det nåt problem!
Jag försöker att säga allt till mina bästakompisar men visa saker kommer stanna inom mig och aldrig komma ut!!!¨
Jag älskar att va en person som igen vet att jag är!

Men kan säga lite, så att ni inte blir så tjockade när ni hör det av nån annan! några vet det här om mig andra inte!!

*Jag har testat att röka, (nåt jag aldrig kommer börja me!)
*Har dryckit så jag blivit lite berusad elr va man ska säga (absolut inte full)
*Äggat fönster och blivit jagade (hahaha det roligaste jag gjort)
*Blivit förfölld av en skåpbil (läskigaste som hänt i mitt liv)
*Börja gråta som en idiot när mina kompisar berätta på krusis att det åker en vitt skåpbil här där jag bor, och försöker lura me sig barn (Aldrig haft underbarare kompisar)
*hahaha slängt i en främlings byxor i vattnet me menning (hahah va inte bara jag)
*Vart skit nära på att ta självmord!


de va lite hahaha? de är lite saker!

Sprid ett rykte men jag bryr mig inte! Tycker bara det är kul:D


Ibland skulle det va skönt at bara gömma sig och skita i alla problem!
Men jag har fattat att det inte går till så.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0