Nu kör vi!!!!!!!!!!

Sommaren 2011 var en så jävla grym sommar, de hör man ju bara på namnet "sommaren 2011" inget kommer slå den sommarn!♥
Men är så jävla laddad för sommaren 2012! ska göra det till en oförglömlig sommar!

2011
Jag lärde känna sjukt många personer♥ 
Jag hade världens bästa vänner (Leigh o Sarah) vi hade så jävla kul♥
Badade på kvällarna me Leigh, Sarah och ibland några andra♥
Spelade fotboll på baksidan me grannar♥
Va me Fanny o sara och hade grymt kul♥
åkte till skadevi♥
Till Landet o alskär♥
Grekland♥
Skåne♥
Va på Vallen♥
Hade världens roligaste dag/natt me mac♥
Gick grymt bra me laget♥

Men den här somarn ska bli världens bästa har jag bestämmt! kommer inte kunna slå förra men man kan ju försöka! för den här sommarn ska va mer liv i! Mer ökande tempo! *FEST* woop woop:D

JAG LÄNHTAR SJUKT MKT TILL SOMMARE♥

SNÄLLA GÅ FORTARE!


Underbar sommar me dig! oförglömliga minnen! älskar dig bästavänn!
Har aldrig träffat nån som dig! du va min ängel:*♥
Tack för allt du gjort:******<333333333333


Kommentarer
Postat av: Leiigh;*

naaaw, kommer aldirg heller glömma den sommarn! ingn kommer slå den men hoppas vi blir lika tajta igen! du är min ängel föralltid och min bästavään! hoppas du åxo tycker de! älskar dej! :****<33333333

2012-03-11 @ 10:00:48
URL: http://brotheers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0