Lite webbcam bilder från åren♥


fett ljust hår man hade


hahah kommer ihåg att jag älska den här bilden, tyckte jag va värsta
coolingen för att ja hade mössa inomhus...:S


syrran och jag för 2 år sen typ♥


i 5:an osminkad och skit....


2 sommrar sen


i våras♥


i 6:an


i sommras, älskar er mer och mer för varje dag sen i sommras♥:*


i sommras, min andra halva i livet:*♥


middsommar♥


i sommras nån gång♥


sarah o jag i sommras♥


i sommras innan tältning♥


i sommras innan tältning♥


tältning, älskar dig:*♥


tältning, älskar dig♥


sommras. när allt va skit jobbigt:(


i sommras haha♥


i sommras me emelie♥


på landet tror jag i sommras♥


färgat håret jätte mörkt första gången♥


har faktiskt ingen anning, men en sak är säker "jag saknar"♥


höstas♥


låna jeppes mössa i flera veckor♥


i vintras, loveu:*♥


ska jag va ärlig vet jag inte när de här är, men älskar er:*♥ vintras tror ja:*


vintras♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0