tjooo människor♥

Träningen gick sådär hahah! men hade as kul! :D
hahah först angelicas skönaste kommentar när hon skulle skjuta, och bollen va hård och dålig haha
A:  asså det är ju fan punka på den här jävla bollen
E: garvar ihjäl mig......:D

hahah och sen ska jag och Linnea starta en klack som heter "släkten" hahah ni fattar inte va? Men dammernas heter Familjen och vår ska hete släkten! *Hajar ni?* BRA!

hahah så en rolig träning va det men mkt skratt:D

Och skolan va fett kul idag, jag är ju bäst på att fixa killars hår me vax! fixa typ allas, blev faktiskt nöjd!:D Sen så hade man fett ruligt me Pontus, Jeppe o Conrad! haha Pontus din TURK!♥

Imorrn ska jag va me Fanny och Lisa hos Lisa, så vi käkar där... Kommer bli grymt kul!:D mkt skratt och så..! Älskar er tjejor:*♥
Och på morgonen så kommer fanny och hemtar mig 5 i 8 så åker vi till studiostödet! ;)

ja sen får jag se hur det blir på fredag men de e planerat att jag ska till kusinerna♥


BROR♥ men mobba inte mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0