HAHAHHA

hahahah härligt inlägg av pontus ni fick idag:D♥

Okej till dan, bion va inte den sämsta men den va inte bra...hahah! och så va det typ iskallt och man höll på att somna!

Omg påvägen hem sen så åt jag, Sebbe o Jeppe såhär nötter från teknikmagasinet och då är dom så jävla starka! Det brann och stack i hela munnen och trode jag skulle dö!!:(
hahaha och i bussen va det så sjukt vart! trode jag skulle dö av värmebölja hahah??
Sen satte man sig i sebbes knä under tacklukan så då blev det svallare:DDDD

sen va de hemkunskap hahaha! ååh va jobbigt det här börjar bli nu! och sagt till en person nu, och vissat..... och så...:) det känns skönt men va fan har jag gjort? aja LEV LIVET va det va?:O


Okej men träning snart!:D typ liger här i onepicen och fryser ihjäl! men ska ta och bytta om alldeles strax:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0