@

hahah vet att jag är ganska annorlunda!
Men jag älskar att få typ dryga elr taskiga saker på fb elr att dom säger nåt! Alltså nu menar jag nåt som är lite roligt att skoja om!

Som jag såg slå ihäl Elin! Haha ska jag va ärlig va det fan kul att se det, för att kunna langa värsta dissen tbx, och de största K!
Fast ändå så tänker man ju menar han/hon det?

Men vet att de är lite annorlunda men de är skit kul! För jag tar inte emot det! Gör nåt roligt av de ist!
Jag älskar det och kommer alltid va sån! Det är faktiskt pågrund av mina föräldrar ja fått de så.....!:D

Tycker andra också ska va så, ist för att liga och bölla åt exakt varje sak!
Jag har aldrig böllat åt att nån sagt nån taskigt elr så! De är mer av situationen och va som kommer hända?
Puss, lycka till<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0