Pressenter♥

oohh yhee one pice♥
Fick en helfärgad blå! jag tycker den är skit snygg men vet inte vad ni tycker!??

 

thihihi borta:O


yesss


I love it♥


Sen fick jag en kamra:

sorry för dåliga bilder men orkar inte fixa nu!
iaf det är en tatsh kamra så coolt!♥



Mascaror:
Min älsklings (den guldiga) och nån annan!♥




sorry för dåliga bilder men det är blixten!:S


1040kr för att färja håret hos frissan! elr jag fick pressent kort!:D
jaa äntligen nu fan ska jag färga!!!!!



jaa och så förstör blixten allt:(

2 tröjor:





Och så fick jag 800kr så ska åka och shoppa imorgon me Fanny!♥





alla bilder är utan smink!!!!!!!!!

Nu ska jag väll snart sova!♥

♥PUSS och KRAM♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0