ooh shit

elr kan ju börja me Godmorgon! idag ska man va me Fanny och Sara!<3
ni får se vad vi ska göra sen!




Men nu till det som har me rubriken att göra:
Fick veta nu imorse att det hade vart flera inbrott igår här där jag bor:S

Så fett läskigt! det var jätte mkt ploiser här igår också!

Okej nu kanske ni tror att det var våra grannar och så.....Nej som tur är!

det är kanske 200 meter bort!:) LITE MINDRA TROR JAG! OPPSI CAPS!

men en i min klass bor där också så hundra om han har haft!:S

Aja nu struntar vi i det här!




Aja sitter i soffan nu och lyssnar på musik typ!

haha men jag bloggar senare men ska göra dag 4 elr vad det är!:P

hallelullia hahah tjadå

image description
K Ä R L E K   T Y R E S Ö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0