Nyårsafton♥

Okej bara för att blogga om nåt så kan jag berätta om min underbara nyårsafton♥

Vi gick till våra kompisar vid 4!
När vi var där så börja man me att säga hej till alla! hahah intressant va?

Nemen sen så var ja, Johanna; Iza och Mac där nere och så..... Sen orkade inte ja och Mac va me dom längre hahah snällt va? Nej men så vi gick in i deras spelrum typ och jaa, hahah jag spelade xbox 360 för första gånger..... ja va ska man säga om det? inte min grej direkt ahhah, jävla kriga spel var så jävla tråkig elr om det är krigar spel ahahha men när man skjuter och så......!

Men fifa och pacman det var ganska kul förutom att man typ fatta nadda om kontrolen ahhah☻

Men sen gick vi upp och åt förett sen så sa fråga Zeb deras andra brorsa om jag ville spela me honom hahah:S så spela lite till! alltså det var kul för att jag var så dålig!! :/

Nejmen sen så var det middag skit gott :D mm...

Sen efter så kommer jag inte ihåg va vi gjorde elr vi va me Iza och Johanna och sen va vi i spelrummet och bara softade elr han spela och jag låg brevid och kolla på host host kollade väll mobilen mest då! men det är väll samma sak!

Aja sen var det tolv och vi smällde raketer och såå! sen blev det singstar sen så ...........orkar jag inte berätta nåt mer hahahha!

Men efter singstar är hemligt thihi så puss och hej♥

Jag har nästan inga bilder :( dom andra har på sina mobiler men dom kan jag ju inte ta :(

och mina är väldigt dåliga!♥


sämst bild men den får vara så!!!!!!!!
Iaf Zeb närmast sen mac


Pac man! och den dumma kontrolen som ja inte fattar hahah☻


Nån minut innan tolvslaget så börjar man me tomtebloss!


hahha nytt sätt att smäla raketer på, som att det inte finns nån snö!


Mac♥


mitt tomte bloss är kolast, din gröna bomb är bara töntig♥


OKEJ OKEJ bomben var coolare! hahhah


Minuten innan tolv slaget♥


sämst bilder


raket


Iza och Martina♥

ja jag vet att det var sämst bilder men hade liskom inte tid att fota hahah men alltså sånt är livet hahah!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0