min statistik har stigit så då verkar man fått några nya läsare♥

Kan börja att jag är sjukt glad för det♥

Och så tänkte jag bara skriva lite kort fakta om mig då:

Elin Furugård
Bor i stockholm
Spelar fotboll i tyresö ff F-98
född 1998
Går i dalskolan i 7:an

Älskar:
att spela fotboll, va me kompisar och att bli överraskad♥
Hatar: dryga människor,ormar och att bråka
Minne för livet: Fanny och sara, Vallen, Fotbollen, alla cuper och Leigh, ja och sarah i sommras♥
Bästa tjej kompis: Fanny, sara och leigh
Bästa killkompis: Jocke, jeppe o conrad♥
Jag gillar: att va me kompisar, spela fotboll, sommar, bada, djur, va på landet, va i skärgården, djur och familjen♥
Bästa minnet me laget: När vi slog BP, aroscupen första året och alla andra såna cuper♥
Gör på fritiden: Spelar fotboll, hänger på vallen och ofc va me kompisar♥
Bästa ämne i skolan: Idrott hahah
Familj: ¨Mamma, Pappa och syrra(johanna)
Mat: Tacoooooooo alltiiiidddd♥
Drika: Vatten elr måltids dryck!
årstid: Sommar ofc!




♥Puss och kram♥

och snälla människor kommentera♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0