Hemma♥

Japp haft en pluggdag me Fanny o Lisa hahah! pluggat och pluggat kanske man inte kan säga........
men vi har flummat så himla mkt! sjukt kul!♥

Nu blir det faktiskt plugga på riktigt elr snart sen data och sen tänkte jag faktiskt lägga mig och läsa innan man ska sova! vissar boken sen, sjukt tjock :S


Imorgon blir det skola först sen va me sara! sen blir det träning! japp så är min dag imorrn! så det blir kul hmm....skola kul? nja inte direkt!


Aja måste börja plugga nu så tjingeling♥'


Älskar dig tjockt mkt! du vet att jag alltid finns och kan prata med mig 24/7♥
Älskar dig mest bästavänn pussss:*♥♥♥



Kommentarer
Postat av: Fanny

Naaaww,du vet att jag alltid finns för dig, dygnet runt! Älskar dig mest bästavän! Puss :* <33333333333333333333333333333333333

2012-01-31 @ 20:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0