GODMORGON♥

SKA BARA DUCH LITE SNABBT SEN BLIR DET ATT RINGA FANNY! :D
JAA MEN SÅ BLIR DET ATT FIRA HENNE MED HENNES SLÄKTINGAR THIHIHIHI♥
SEN HEM OCH TRÄFFA ALLA HAHAH!♥

AJA SKA TAGGA NU TJARÅ♥


SARA GUSTAFSSON:

du är så jävla underbar, värkligen den jag ser upp till! du är GULDVÄRD!
Fattar inte att just jag blev så bra kompis me dig! kan inte fatta att du o fanny är mina närmaste vänner♥
Kan prata med dig om precis allt det är det som är så underbart♥
Och du finns alltid..............
Och det bästa som finns är att skratta och driva med andra med dig:*♥
Alla minnen med dig är så underbara♥

Kan inte beskriva dig med ord! men kan börja me 3: JAG ÄLSKAR DIG!

säger det igen jag ÄLSKAR DIG MEST BBY♥♥

Skulle kunna skriva 10000000000000 saker om dig!
PUSSSS♥

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
Älskar dig mest gmn!:*♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: sara :*

Elin jag vet att jag har skrvit en text till dig, men det går inte att säga det för lite att jag älskar dig! :*<33333333333333333333333333333

2012-01-28 @ 11:51:16
URL: http://brotheers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0