Facebook status♥

Lisa Erlandsson:En jätte rolig och super snäll tjej!

Jakob Klasén:En jätte snäll och rolig kille som älskar att busa! hahah

Ida Fritzdorf Cåberg:En som gick i mitt lag förut som var jätte snabb och en snäll och söt tjej!

Conrad Älskarej Emelie Hettman:en bror! en som alltid är snäll och alltid ställer upp! och som man kan berätta allt för!

Hanna Mohammed:En så jätte snygg och söt tjej som ät grymt snäll och grym på fotboll!

Simoni Sundell:En super söt och snäll tjej som är grym på fotboll!

Linnea Rådeström:En super söt och underbar tjej! som är grym på fotboll!

Ann-Carro Hanna Nordlinder:En tjej jätte snäll tjej som jag hade jätte kul me förra sommarn!

Kim Westerberg:En super snäll och söt tjej som man alltid har roligt me!

Sandra Johansson:En super snäll och omtänktsam tjej! söt också!

Emelie Mattsson:En söt tjej!

Pontus Svensson:En jätte snäll och rolig kille!

Pontus Lagnecranz:En underbart snäll barndoms kompis! som är jätte omtänktsam och rolig och man har alltid kul me er!

Jacob Catalan:En kille som är grymt snäll och rolig,  och som man kan lita på! och grym på fotboll och bäst humor haha!

Cristiano Russe:En kille som det gick värsta rycktet om oss förut så har inte pratat me dig sen dess men du äär snäll!

Jessica Koponen:En som jag spelade handboll me förut som var en grym målis och snäll!

Michaela Larsson:En underbart snäll och super söt tjej! som är grymt duktig på fotboll! och alltid glad och omtänktsam till 100%!
Leigh Simonsson:Min bästavän som jag kämnt jätte länge och har 1000 minnen med! och en jag aldrig kommer sluta älska! och hon är så jävla söt och super duper snäll! underbar tjej!

Viktor Hallberg:En som går i min skola som är snäll!

Sara Gustafsson:Min bästa kompis som jag älskar mest! en som alltid finns där och super söt och så jävla snäll! och har bäst himor och man kan prata om allt me!

Joline Hagelin:super söt tjej!

Emmie Älskar Sara Englund:jätte snäll och underbart söt tjej!

Jempa Dif Bakai:Grym kompis som jág älskar att va me och har grym humor! oftast iaf! Och världens busigaste människa! och jätte snäll och söt! och En sjukt frym målis!

Linus Wennström Hammarlund:en snäll och rolig och jätte omtänktsam kille!

Fanny Pettersson:Har aldrig älskat nån mer en dig! du kommer alltid va min bästavän!Du är världens snyggaste och sötaste! och super duper snäll! och grym på fotboll också och världens omtänktsamaste människa! men hon har sämst humor i hela världen! Älskar dig enormt mkt!:*

Filip Nord:En kille jag kännt jätte länge som har förendras mkt! men du har ganska bra humor och kan va jätte snäll och rolig! en grym kille kan du va ibland! Och jätte bra på fotboll och älskar att retas typ hahah

Emelie Svedberg:ingen anning om vem due!

Elin Holmström:En super duper söt ocg hätte snäll tjej!

Maja Rådeström
:En grymt snäll och jätte söt person som är grym på fotboll och jätte rolig!

Jonathan Estrada
: en jätte snäll och rolig kille som är så jävla grym på fotboll och söt också!

Jeppe Cederqvist: En grymt snäll och jätte rolig bror!  Min bästa team kompis och man kan berätta allt för!  världens snällaste!

Besha Tyresö Aziz: vet inte vem du är men du var iaf en huligan på några av våra matcher hahah!

Erik Kakonda Karlsson: hihi lilla Erika! nej men en jätte schysst och rolig kille!

Irene Mantonanakis: super duper söt tjej och jätte snäll och grym på fotboll!

Elin Staaf:En jätte söt och snäll tjej!

Angelica Wilcox: så jäkla söt och jätte snäll och underbart rolig tjej! och så jäkla grym på fotboll!

Jocke Våfflan: Bror! skit rolig och jätte snäll som kan va väldigt snål ahahha! och grym på fotboll!

Oscar Walldén: du går i min skolan men känner dig inte men du värkar snäll och rolig!

Vendela Wikström: grymt söt och jätte snäll tjej! som har grym humor och alltid glad! Och omtänktsam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0