Längtar sjukt till lördag! Behöver er värkligen nu FILIP, MAC, ZEB, IZA och JENNIFER♥ Att bara få en kram av er, elr ett meddelande är helt fucking underbart!♥

Det är ni som fått mig att glömma alla svåra tider allt som har hänt! Tror ni vet allt som hänt mig! för ni har vrt en stöttning i mitt liv, en knuff på axen har jag fått av er!

Vi har gråtit tsm, vi har skrattat tsm vi har skrikit mott varandra, vi har vart elaka mott varandra men vi vet alltid att vi har varandra och älskar varan♥

hahahaha glömmer alldrig våra minnen tsm!

Filip: omg shit så många minnen med dig för du är en helt fantastisk person, su har alltid funnit där! du har vart min storebror jag aldrig hafft!♥ Glömmer aldrig kommer inte ihåg vad ön hete nu hahaha men minnen för livet♥

Mac: min glada, stöttande, jobbiga, retande bror! du har gråtit på min axel och jag har gråtit för dig! det är det som är bäst med dig! har alltid kunnat ratat om allt! Glömmer aldrig när jag gick i 5:an och inte alls måde bra så var det dig jag berätta allt för, sa inget till mamma o pappa men du märkte att jag inte var mig lik så det var din axel jag grätt ut på♥

Iza: Önskar att du var min dotter, du är den underbaraste personnen jag vet, du gör mig alltid glad♥ med dig har jag gjort allt, thihihi vet när du hade en svår tid och glömmer aldrig när du var så himla ledsen och du grät och grät och till slut så kunde jag inte heller hålla mina tårar inne hahah♥ Älskar dig värkligen♥

Zeb: säger 4 ord om dig JAG ÄLSKAR DIG MEST! du har alltid fått mig att må bra, att våga prova nya saker! Du är fucking bäst på dena jord♥ Vet att jag alltid kan dröma om att jag är starkare än dig hahah me måste ju erkänna nån gång och det gör jag nu! due starkast! thihi 100000 minnen med dig! hahah älskar dig värkligen! Du vet typ allt om mig, och du har alltid brytt dig om mig när jag hafft det tufft!♥

Jennifer: otroligt roliga minnen med dig! säger bara att jag älskar dig du är otrolig! du finns alltid där!♥


Ni är fucking bäst, har sagt att många är bäst men då har jag menat det än ända gång........ men när jag säger det till er menar jag det forever♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0