Du tog vårt hjärta med storm♥

Du tog vårt hjärta med storm men nu lämnar du ett stort svart hål efter!

Jag har alltid vetat att du var annorlunda, från första gången jag träffa dig! Man såg på dig att du var når alldeles speciellt! Du hade glimten i ögat, du kunde få vem som helst att le, även om man hade förlorat nån, elr om man brytit benet! Du fick nån från gråtande till flummig och jätte glad!

Kommer aldrig glömma första gången jag träffa dig i mon skola när du skulle träffa jocke o fille! Du fick låna min mobil!
Några dagar efter så träffas vi igen, fast inte i skolan den här gången på båda våra favorit plats *Vallen*
Kommer ihåg den dan som om det var igår, men det var förra hösten "2010" jag var där me jempa och Becca och du var där me Jocke!
Du, Jag, Jempa och Jocke gick in i ett omklädnings rum och hade fett kul hahah kommer aldrig glömma borsten!♥

Minnen!♥

Glömmer aldrig du, Jag och Jocke i centrum! så kul hahah sen när ja och Jocke skulle hem så gav du mig en kram! det var du jag fatta att du var en äkta och bra kill kompis!

Sen efter det så träffade jag dig några gånger............

Men sen i sommras när man börja va på vallen och det så träffade jag dig och börja lära känna dig betträ! sen när du och Linnea blev tsm så kom vi ännu närmre varandra!
Tryck på bilden för att få den större!♥

Sen när Linnea var utomlands så vet jag ej vad som hände kommer faktiskt inte ihåg exakt vad..... Elr joo att ni kom och överraskade mig!
Och efter det såä började vi, veve, frida, ida och nån till ibland va fett mkt och vi älskade varandra! vi berättade allt! och det var så jävla kul med er!♥


Men nu har du och Linnea gjort slut och du har hittat en annan tjej! vet inte riktigt vad som hänt med du har lämnat ett svart hål efter dig! Vi saknar dig värkligen men inget vi kan göra åt, för du har förendras och vi har splittras lite! Men ni ska veta att jag älskar er alla så mkt!♥♥ Bästa veckorna med er!♥

Älskar och saknar dig♥

♥Puss och kram♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0