♥Det är jag♥

hahahahahah jaja rubriken är för Fanny som sa en grej nys hahaha!♥

jaja men slagga ju me Leigh och och sarah inatt skit roligt!

Sen gick man hem och sara och fanny kom till mig och jag åt lite se gick vi ute och gjorde en hemlighet ahhah! nej men vi träffa Catalan (Jacob) och Emil! ahahahah jag och sara hade iaf skit kul! och catalan också tror jag vi lekte på en lekplats och så hahahahha!!♥

Men inatt så slaggar Fanny och sara här och vi har haft så jävla kul min magge kommer dö snart! ahhah

Men först blev man så jävla skrämmd av Jacob fyy fan höll på att dö!!!!

Och nu ikväll jag och sara alltså så roligt och Fanny med sin dåliga humor!♥


Aja ska lägga oss i sängarna nu och prata lite tjejsnack!♥



Min sötnos så himla fin:*♥


hahah bjuder!♥
 loveu♥






loveu♥


älskar dig mer<3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0