3timmar♥

Ja men jag va ju me Fanny, sara, jeppe o wille! elr först var sara, fanny och jag i centrum!

Sen åkte vi hem träffa dom och hade väll roligt☻
Sen gick ja och fanny hem till henne åt lite och sen så skulle våra tränare ha ledarmötte där så vi va där nere och satt vid datan och så.......
sen kom fanny syrra som har mkt bättre humor än fanny själv hahahha♥

Aja sen har pappa och jag vart och handla mat och så till imorgon!
för då är det min födelsedag♥ jippi 14år om 3timmar♥


a just det sista dan på det här lovet nu da! det har vart ett grymt lov men många sena kvällar och mkt skratt och glädje! tack alla för ett underbart lov!
men allvarligt jag orkar inte med s´kolan pallar inte:/


lite bilder från det här lovet:

image description

puss och hej lever pastej♥

´nu är det fotboll på tv sen blir det snart sängen!☺



Kommentarer
Postat av: pontus

fan va fint de är i omklädningsrummet när ni har varit där haha xD

2012-01-10 @ 17:43:28
Postat av: pontus

fint de är i erat omklädningsrum när ni är där haha xD

2012-01-10 @ 17:44:09
Postat av: Elin

hahaha visst är det? jag tycker liksom det är jätte rent och snyggt! elr vad tycker du?XD

2012-01-10 @ 18:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0