-inte mått bra idag alls:(

alltså inte fysikt! jag är inte sjuk elr så.........:D

Men har pratat lite me Fredrik och jag lider värkligen me han! Han var bästakompis me Henke!
Och jag lider för Henke för jag har faktiskt vart på G me han hahah!
När vi var ganska små så var jag bästis me en som hette Maja och hon o han gick i samma klass! så då träffade jag ha väldigt mkt för han o maja va ganska bra kompisar!
Och det var en liten stund jag gillade han♥

Så lider lite själv och me din familj men mest av allt för Fredrik!♥♥
DU VET ATT JAG ALLTID FINNS BROR♥


Aja sen är det en annan sak också som jag ej kommer berätta!:S


Så har bara legat och kollat på film idag! så skönt!♥

Men iag imorgon ska man träffa Fanny!♥ ska bli skit kul:D

Aja har ingen blogg lust alls! så tjadå♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0