my life<3

mitt liv har alltid var upp och ner.....
Antingen är man GLAD elr SUR!

Från 1- i 4 så har jag vart me dom populäraste och vart den där som ska ha mkt uppmärksamhet och vart den som ska spela cool och kanske reta andra! haha:S
Sen i 4:an så var jag två dar me några andra tjejer och hade skit kul. Men efter det fick jag tusen blickar och blev retad och alla var arga på mig för det!
Så kommer ihåg när vår klass va i olika klassrumm, mer coola var i ett och dom mer töntiga var i ett! och alla dom mer coola ropa att jag skulle va me dom där inne! så satt och jobba lite först, tils dom sa att jag skulle sluta va me dom töntiga och dissa dom typ! så dom skrev en lapp åt mig som jag skulle lämna till dom! Jag sa NEJ" men dom tvinga mig till slut att lämna den! efter den dan kände jag att jag gjort nåt hemskt! ångrar mig som fan, jag kommer aldrig låta nån annan styra om vilka jag ska va me......
Och jag börja va me dom jag alltid vart me, de va en konstig känsla först! och jag kunde inte sova på netterna för det jag gjort! för det som syog på lappen va den elakaste jag sagt till nån kompis! Kommer ihåf nån rast elr nåt att jag fatta modd att gå ifrån dom andra och gå och säga förlåt för de jag gjort till dom andra!

Men efter typ 1-2 veckor så ar det jag som blev lämnad av dom mer coola elr va man ska säga! då var det dom som börja va me dom andra! Dom var men exakt dom jag vart me! me dom som dom suttit och prata skit om.... och skrivit en hemsk lapp...
Jag börja va me några andra vänner! och hade sjukt kul.....

Jag hata dom andra, jag bestämmde mig för att aldrig mer lita på dom, jag hata dom så jävla mkt! skulle kunnat ta en ak 47 och skjuta huvudet av dom.

Men nu älskar jag dom så jävla mkt, en är ju min bästakompis och den jag litar på mest!

Men de jag ville ha sagt var att, låt ALDRIG ALDRIG.... nån bestämma över vem/vilka du ska va me! De ska du bestämma alldeles själv......<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0