Tjenare♥

Ja kvällen/natten och morgonen inget kan slå det fy fan va kul vi haft Fanny, Sara, Catalan, Jeppe o Wille!
Alltså kan inte beskriva hur fucking roligt det vart! bästa natten och allt ever.....:D  Minne för LIVET!♥

iaf nu har alla gått hem förutom Fanny o Catalan men man kan ju inte säga att dom är så sociala, som liger och sover här precis brevid mig:/ så här sitter jag forever alone.....
Men om jag ska erkänna så är det fan skönt!;D


Aja sen ska ja o Fanny tagga hem till henne! så jag slaggar där inatt för alla här hemma är på fest!
Men ja ska cheka datan och så..... sen blir det att väcka dom:) fan va kul, måste hitta på värsta saken, mohahahah!

Det kommer videos, bilder och sånt imorgon för idag hinner ja inte: :(

aja jag bloggar säkert hos Fanny så tjingeling♥



Sötare finns inte att leta efter!:*♥
image description


image description
Älskar dig mest gmn...:*♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0