SÅ FUCKING GLAD.....

Internet tillbaka fy fan vad jag har saknat....... jag märker värkligen att jag inte klarar mig utan min data:D
Och allt jag behövde göra var att städa rummet hahah elr njaa och skrika lite men de är de värt... för nu får man nog slagga hos Catalan på fredag sjukt nice :D yesssssssss!!!!!!!


Okej men till min dag, skolan gick ganska snabbt idag, kort dag och så hade jag fett kul också! thihihi♥

Efter så stanna man me Sara (det där mongot, som var så sjukt störd idag) hahahah, Catalan o Conrad :D

Sen så stack jag ,sara, fanny och jacob hem till fanny! jag och sara hade så sjukt kul! älskar den där unge! men vi va me fannys syrra och hennes kompis! så roligt, jag och sara= bäst tsm (älskling) och barnvakter!:*♥

Sen stack jag, Fanny och Catalan på träning! träningen va bäst idag! det gick toppen tycker jag... och så var det grymt roligt också! lite trögt i början men sen....... hahah

Och just nu liger man och skypar me Jempa o Jocke! assa kul hahah elr??:D♥ haha jara!


oj shit va långt inlägg haha så nu är det dags att sluta tjingeling!♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0