Jävla horrraaaaaaa.................

Så känner jag just nu...........
Tänker inte skriva nåt mer här nu, vill inte att alla ska veta! För mår värkligen ingen bra.......

Aja ska försöka glömma allt, Dig*


Okej till lite roligare saker! Skola imorrn da!
Efter blir det hem och plugga! Och nu jävlar ska jag värkligen göra det......!
Sen tror jag Fanny kommer hem till mig, sen så sticker vi ner till vallen och har mötte me laget och så.....  sen senare blir det att titta på dammatchen me laget! fy fan va kallt att sitta ute! :S

Aja allt för mig, Orkar inte skriva mer just nu! för måste göra nåt som får mig att glömma dig* för du finns värkligen inte kvar i mitt hjärta längre--------------------



Älskar dig, tack för att du finns♥


Kommentarer
Postat av: sara :)

elin jag finns alltid för dig, dag som natt! älskar dig av hela mitt hjärta <3 elin du måste berätta lite för mig nu vad som har hänt gmn! :*<333333333333333333

2012-02-07 @ 21:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0