Grym dag är ju bara förnamnet♥

okej ska berätta om dan nu da!

Skolan= jobbig, tråkig!

Efter gick jag, sara, fanny o jeppe hem till mig och åt melis och så.... sen lite senare kom catalan! Och vi gjorde nåt kommer ej ihåg hahah!
hahah sen gick jeppe hem och då börja vi titta på film! men filmen var ganska dålig elr jag vet inte för titta typ inte hahah!

Men så jag o sara gick till min syrra och hade disco och lekte lite, men seri fy fan va kul vi hade! tur att det bara va fanny o catalan som hörde oss! annars hmmm..... jaaa!!
Ja och så blir det lite privat va dom andra gjorde hahah!!

Sen såå laga sara o jag met medans fanny o catalan ..........!!  hahaha ass kul!

Men sara o jag ska öppna en resturang så ni vet thihihi!:*

Men så åt alla vi fyra! sen stack vi till krusis och hade kul!

Ja så en grym dag med dom BÄSTA":*♥


Nu blir det att sova för imorgon blir det krusis från klockan 7 på kvällen till 7 på morgonen:D  kommer va ass trött men jag ska dyggna!;)


MEN ALLT JAG HAR ATT SÄGA, TACK FÖR EN GRYM DAG! SARA, FANNY O CATALAN♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0