BILDER FRÅN HELGEN♥


Jag under alla dom där kudarna!:(


Så jävla klokren bild!:D




hahha min övervaknings kamra fick me det här......:D


Jeppe forever alone.....


Jeppe läser sina blondin skämt! så tråkigt! hahah för alla va jävla blondiner, förutom jag da! Fast ingen kan slår Sara så jävla dum på ett skämt så jag dör....


13 power king och 1 monster, woop wopp....


nemen tjooooo din drygoberto blondin...... thihihi♥


Jacob...♥


Inte så nu Jacob!! aja baja!


Jeppe, FJORRE!♥


Älskar bilden thihihi♥


Jävla övervaknings kamra alltså.....hahahha♥


hahahah, töntar!:D


nemen nu får övervaknings kamran sluta! nu ska ja skå sönder den!:O♥


sara tråkmåns......:*♥


Man är så ball att man får alla telefoner format efter sin första bokstav, "E"

hahah jeppe skulle härma Fanny, så jäkla rolig! så här är ego bilder på han:


hahah♥


aja det var det! komemr kanske en video sen!:D


så tjaooo!:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0