Ass kul kväll!?!??!?!

hahah neej inte direkt gråtit som fan hela kvällen!

Hänt så sjukt mkt saker nu!  och jag pallar fan inte! skulle bara vilja gömma mig under täcket och glömma allt! elr resa bort i 1 år! fan va soft slippa allt! :D

Men så har jag gråtit glädjetårar också.....! Tack för er som alltid finns!♥

hahahah jaja ska snart sova och försöka glömma allt till imorgon! men det är ungefär omöjligt! :(



Och jag har världens svåraste beslut framför mig!!!!! herre gud! Hur ska jag göra?
För kan jag värkligen lita på dig?


Och så fick man världens finaste ord från Jempa idag! Älskar dig så grymt mkt din underbara unge!:*♥







Du gör mig osäker?! Vet inte vad jag ska välja?! snälla vrf kan inte bara livet
va lättare?  och vrf är du en sån svår människa? Ena sekunden vet jag inte alls
vart jag har dig och andra är du så sjukt underbar människa! BROR♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0