Tjejer<3

Fick ju en kommentar om jag kunde skriva om mina närmaste tjej och killkompisar!:D


Tjejer:

Fanny: Én sjukt underbar tjej, min absolut bästa kompis, Har aldrig litat på nån liksa mkt som dig!Du finns alltid där! Och du är bara så sjukt underbar på ditt sett att va! Du hjälper mig när jag har det svårt och du gör mig så fucking glad! Min andra halva i livet:*♥
 
Lisa: Shit... hur ska jag beskriva dig!? så jäkla svårt för du är den bästa personen jag träffat! finns alltid där, ställer alltid upp! Gör en alltid glad! alltid på änns sida. Gladare människa har jag aldrig träffat, Flummis! Vill aldrig gå miste om dig! För det finns absolut inte nån annan av dig!:*♥

Sara: Sjukt underbar tjej, Finns alltid där, ställer alltid upp! Får mig alltid att le igen! Kan ALLTID prata me
dig! Du är så fucking underbar! Livet är så mkt lättare att veta att jag alltid har dig, och kan alltid prata ut me dig!:*♥
  
Jempa:
Sjukt underbar tjej och glad! Bästa systern ever! Finns alltid där, kan alltid prata me dig! Du får mig alltid att le igen! Du är värkligen en speciell person så som det inte finns nån annan av! Alltid lika kul me dig!:*♥

Leigh: Så underbar tjej! Finns alltid där! Har så jävla många minnen me dig! För du är den som alltid ställt upp i vårt och tort! Älskar alla sekunder me dig! Du får mig alltid på toppen humör! Litar värkligen på dig! För det är så lätt att prata me dig för du lyssnar alltid och ställer upp vad det än är! Och vi delar allt tsm!:*♥




image descriptionimage description





Älskar er tjejor:*<3







Kommentarer
Postat av: Haha den som alltid läser din blogg :) / tror du vet vem jag är :)) <3

Älskar dig mer än något annat syster! <3

2012-04-18 @ 20:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0