Svar på kommentar♥

jempa om Hemma!!!:
Jupp jag skulle spela på fredag :) Men om du var skadad på lördag skulle jag få stå där oxå :) Men ska stå på fredag :))))))))))

Blogga om dina kompisar, ditt <3 liv, vad du gör i skolan, klädsel,
Och dagens haff!!
fast din blogg äger älskar den och älskar dig! <3
Jag: okej, men kan inte stå på fredag ska bort! Tror inte jag är skaddad då, men vi får se? Men lycka till! Och det skulle va gulligt om du kunde sms mig efter matchen och säga hur det gick?♥

Bra tips! men dagens haff känns lite ute! hahha men ska försöka blogga om allt möjligt! Aww gullunge tack så mkt! Älskar dig mer hjärtat! Systrar för alltid♥



hahahha älskar dig, och jag vet! Vi är inte normala!:D♥

Kommentarer
Postat av: jempa

Okidokii :)

2012-04-18 @ 19:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0