Svar på kommentar!

jempa om Hemma!!!:
kommer du kunna spela på fredag eller måndag? <3
Jag: aa tror det! får se? Ska du spela?<3


image description


Anonym om Hemma!!!:
Hej, en liten fråga skulle du kunna skriva om dina 5 närmaste tjej/kill kompisar, skulle va jätte kul! Btw jätte fin och bra blogg!;)
Jag: Hej, Ja absolut, fixar ikväll! Aww va gulligt av dig! Kram<3

image description



Jempa om Skype!:
Jävlar här har datan dött och går in och kollar nu helvete vad du bloggar människa !! Fortsätt så!!
Jag: hahahah va bra! ska försöka, fortsätt kommentera och du kan ju ge tips på vad jag ska blogga om, Puss<3

image description



Leiigh;* om Skola nu!!!:
ihihi fan vad snygg tröja! hela du ärju fin! puss :*<3
Jag: aww va gullig due! tack så jätte mkt! Men det är hela du som är fin hjärtat! Puss:*<3

image description




Ida om Tjingeling!:
Juuuu den där är jätte äklig haha:D Jätte bra blogg!
Jag: hahah det har jag fått höra förut, typ alla mina kompisar tycker också det! Men jag älskar den. den är skit god!:D Tack va glad jag blir!:D<3

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0