Sista dan på lovet!

Dan har vart bra!

Först va de ju match, men min rygg höll inte alls idag! så ike sa nicke blev det nåt bra me det! Men spela i 20 min! MEn matchen sluta 7-4 till oss!

Sen efter åkte jag hem, ducha och bött om!

Sen stack jag  iväg till farsta och shoppa me familjen!
Fick me mig massa hem! Men kommer inte lägga upp sakerna, för allt är in hängt och vickt i garderobben!

Men kan skriva om det är nya kläder under bilderna! :D

Men iaf sen så hade jag sjukt tråkigt! Så då stack jag och bowla me zeb, Iza, Mac, Jennifer och några till!
Kärlek och Respekt till er♥

Sen åt vi hamburgare! Sen så stack vi hem :D

Så de har vart en jätte bra dag, Blivit mkt gjort!♥

Men neeejjj sista dan på lovet, känns skit jobbigt! Vill inte till skolan nu....

image description
nya jeans och tröja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0