Killarna<3

Jeppe: Sjukt underbar kille, en som alltid står på änns sida! En man värkligen har kul me! Och som man kan lita på! En man alltid kan prata me och som alltid ställer upp! En så sjukt underbar BROR<3

Conrad: OMG... Bästa killen jag träffat! Så sjukt stor respeckt för tjejer! En man kan prata me om precis allt! Han skulle aldrig kunna svika nån! En så sjukt underbar människa! Aldrig litat på en kille som lika mkt som dig! Finns seriöst ingen kille som är som dig! Och det är så sjukt synd! BROR FÖRALLTID<3

Wille: Sjukt underbar kille! En som allltiiiddd finns och alltid ställer upp! En som aldrig skulle svika nån! En me ett sjukt stort hjärta! En man kan prata me om precis allt! BROR FÖRALLTID<3

Jacob: Én underbar människa som värkligen har ändrats sig, en me grymt stort hjärta! En som ALLTID och nu menar jag ALLTID ställer upp! En man alltid kan prata me även om man ibland får bara mm visst elr okej hahah tbx! hihi! Nejmen värkligen en underbar BROR! Och juste min BFF! hihi! FÖRALLTID BROR!<3

Jocke: Sjukt underbar person! En som alltid ställer upp och som man kan prata me! En som får en på super humör! haha ibland hatar jag det för man kan aldrig va sur på dig!:(  Skolan blir grymt mkt roligare me dig där! Ibland iaf hihi! BROR<3

Pontus: Sjukt underbar kille! Men grymt stort hjärta! En kille jag värkligen litar på! En man kan prata me allt om!En som alltid är så sjukt glad! som får en på jätte bra humör! En jäkligt underbar kille!<3

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0