Hejsan svejsan

Kvällen har vart bra!

Kan börjá me att vi gick till våra kompisar vid hal´V 6! jag träffa mac! vi låg och snacka och så! Sen så skulle jag me på fest me han och hans kill kompisar! Och grilla och så...! Men jag ångra mig sen mot slutet jag va jätte trött! Och man vet aldrig vad som kan hända om man festar me 16 åringar! hahah och jag vet ju vad dom gör och hur det ligger till! Så jag valde med egen vilja att stanna hemma, och jag ångrar det faktiskt lite men ändå inte! ;) Och sry Mac nästa gång då lovar jag! Då blir det fest me dig och dina polare! :D 

Men vi stack till brasan och ja va me Frida, Julia, Veve, Wille, Tobbe, danne o keanu! :D Så det va riktigt kul! Sen stack jag hem till kompisarna igen! Va me Jennifer!

Men jag blev helt död, kunde somna vilken sekund som helst! Så nu ligger jag i sängen och tvingar mig själv att va vaken!

Men nu ska jag ta och sova! Godnatt alla sötnosar! och tänk att komma hem typ berusad elr så...?? åhh va jobbigt tur att man stanna hemme! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0