Hejsan svejsan mamma här! hahaha;P

Haft ett sjukt rolig kväll!

Först va vi på gårn, sen så skulle jag, Leigh, sara, Sarah o Elin gå och köpa energi dricka men då va det stängt och vi ville värkligen ha det! hahah så vi fick värsta roliga iden och stack till centrum klockan 9 hahah! Sjukt kul faktiskt!

Sen åkte vi hem, och vi stog och fröss lite sen vill jag, Sarah o Leigh hem! Så vi tre gick hem till Leigh o sarah! :D
Och hade jäkligt kul! hahah Mammii! hahah! MAMMA SLUTA NU...!! hahah så underbara ni är! haha älskar er sjukt mkt bästa ni! NU HAR JAG BESTÄMMT ATT VI SKA BLI FÖR FÖRUT!!!!!!!! Och inget kommer kunna stopa mig! nananan♥



Men iaf imorrn blir det att gå upp klockan 6, jippi!:DD elr inte!!?
Sen blir det att åka ålands båt me massa random släktingar:(( åhh snälla pallar inte!

Sen är man döende när man kommer hem hahah så då blir det att sova....


Men puss så hörs vi nån gång hahah:D

image description


Kommentarer
Postat av: leiigh;*

ihihi ja vi hade sjukt roligt! älskar dej bästis puuss :*<3

2012-04-13 @ 23:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0