Hej alla♥

Min dag har vart bäst idag!♥ Grymt skönt att va frisk idag och alla va super snälla när man kom tb så de va toppen☻

Sen när vi sluta så sacka jag o sara först till ica och köpte lite, sen skynda vi oss hem till mig. Jag bött om sen stack vi till otopedern (om de heter då) hahah! och jag fick massage och allt! hahha och sen knäckte hon hela min rygg igen (så fucking obehagligt) hahah men så satt sara och garva samtidigt!:*

Sen så åkte vi hem till mig, va här en stund sen stack sara på träning! och jag stack me mamma och kolla på syrran! Så jävla duktig, haha asså vet att jag säger att hon är dålig till henne! Men måste erkänna att hon är bäst! Alla som va och titta baa... Jaa där kommer hon! Hon är grymt bra! där johanna skulle köra:D STÅLT!<3

Men nu är man hemma lyssnar på musik, sms och bloggar!

Men puss<3

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0