Heej

Dagen då:

Sara slagga hos mig, vi hade så fuking kul, älskar dig bästavän:*
Sen behövde vi gå upp 8! :(

Och vi tog bussen till centrum köpte varsin enegidricka och sen gick till hallen!
Och så har vi jobbat där hela dan! Va faktiskt riktigt kul! Hoppa hoppborg och så.... As kul ju! hihi

Sen tog jag, sara, Sarah o Emelie bussen hem till mig och va här! Och skippa träningen idag sjukt trött! :S
Så ska bara slöa! skönt som fan♥

Men ja de va min da, kanske nice :D


Noghor och jag hihi♥

Om ni inte vet vem det är så va han me i gladiatorerna! :D Grymt ju! :D


hahhaha


Men vi hörs senare, och sry för dålig bloggning men de blir så nu på lovet....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0