-

Hata och älska är två väldigt starka ord!
Jag har jätte svårt för att hata nån, men ganska lätt att älska nån! Om dom kommit in i mitt liv på ett bra sett och dom är omtyckta av mig! Så lovar jag att jag älskar dom!
Hata är ett mycket starkare ord, klart jag sagt att jag hatat en person men inte menat det, för egentligen vet jag inte om jag har hatat nån på riktigt? Visst det finns många människor jag inte tycker om? Men då är det ju nåt fel elr nåt dom gjort! Men bara för det så hatar jag inte dom...

Kan lungt säga att jag älskar alla mina kompisar på ett sett? Vissa gillar jag mer och andra mindre! Men det är liksom så livet går till!


Tack för mig! Och tänk igenom innan du säger att du hatar nån! För det kan bara sluta riktigt illa! 


image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0