Vinst

ohh skönt att sluta helgen med en vinst och alltid lika roligt mott älta :) 3-2

men jag har typ skadat ryggen elr nåt, haha men har skit ont i ryggen kan fan nästan inte gå.

fast just nu har jag tiger balsam på ryggen så det känns bättre men det stinker i hella huset :(

neej skola imorgon, fan va jobbigt, kommer nt orka gå upp :(


älskar dej så jävla mkt, så att det inte går att beskriva.
du är sötast på jorden och snällaste och roligaste bästisen och systern man kan ha.
du betyder så otroligt mkt för mig. och så är du Minnnn

och jag lovar att nt ta din kille från karate kid! hihi♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Leigh

AW, älskardej mest på hela jorden, de går nte att beskriva med ord hur mkt jag älskar dej bästis! Du är så söööööt & fin man kan nte bli bättre !

Okej,jag litar pådej att du nte snor min kille!;)<333333333 Love YOUUUU !♥

2011-09-04 @ 17:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0